اقدامات مراقبت از خود برای نفریت لوپوس چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

اقدامات مراقبت از خود برای نفریت لوپوس چیست؟

نفریت لوپوس یک نوع از بیماری های ایمنی است و سخت است که درمان شود، این بیماری بسیار دشوار است. پس از آن بیماران مبتلا به نفریت لوپوس باید از مراقبت خود برای پیشگیری از نفریت لوپوس از بدتر شدن مراقبت کنند. در زندگی روزمره آنها باید به صورت زیر عمل کنند:
(1) پیشگیری از عفونت: با توجه به تأثیر بیماری یا عوارض جانبی استروئیدها یا عوامل ایمنی بدن، ایمنی بیمار به طور کلی کاهش می یابد و ضعیف است، پس از آن نقص باکتریایی بسیار آسیب پذیر است و باعث عفونت ارگان های مختلف می شود. مشکلات رایج عفونت تنفسی، عفونت های دستگاه ادراری، عفونت های دستگاه گوارش و عفونت های زخم است.
(2) جلوگیری از عفونت حتی برای بعضی از بیماری های کوچک، مانند سرماخوردگی، ممکن است باعث عود بیماری نفریت لوپوس شود. اگر چه این یک بیماری کوچک است، همچنین یکی از راه هایی است که بیمار نباف لوپوس باید مراقبت از آن داشته باشد.
(3) برای ارتقاء سلامتی خود: ورزش می تواند گردش خون را افزایش دهد، عملکرد قلبی و ریه را بهبود بخشد و سختی عضلات و استخوان ها را حفظ کند. برای هر کسی حتی از بیماران لوپوس مفید است. (Promenade، Qigong) خستگی نکنید. با این حال، التهاب مفاصل برای فعالیت های مناسب نیست. و بیماران نباید بیش از حد ورزش کنند، مناسب است که شرایط خود را در نظر بگیریم.
(4) رژیم غذایی برای افزایش تغذیه: بیماران مبتلا به نفریت لوپوس باید مواد مغذی کافی مانند پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی داشته باشند و رژیم غذایی باید سبک و مناسب باشد. رطوبت و نمک باید نسبتا محدود باشد. اجتناب از مقادیر زیاد دود، الکل یا تحریک غذا. پوکی استخوان می تواند از ویتامین D استفاده کند.
(5) تنظیم احساسات: درمان طولانی مدت نفریت لوپوس ضربه روحی به روح بیمار می دهد یا درمان پس از عود هنوز خوب نیست، بنابراین بیمار اغلب افسرده، اضطراب، خشم، گناه، انکار، افسردگی و دیگر موارد است شرایط برای پاسخ به آن آمده است. با این حال، لذت خلق و خوی بسیار مهم است و خلق و خوی خوب یک عنصر مهم به دست آوردن بدن است.
(6) جلوگیری از قرار گرفتن در معرض نور خورشید: از آنجا که بیماران مبتلا به نفریت لوپوس حساس به نور خورشید هستند، وضعیت بیمار را تشدید می کنند. این به خاطر طول موج بتا اشعه ماوراء بنفش در خورشید است، بنابراین باید تا حد امکان از نور خورشید جلوگیری شود.
در بالا توضیح برای خود مراقبت از نفریت لوپوس است، و امید است که مراقبت از خود بیمار می تواند کمک کند! !
در همان زمان، به جز موارد فوق، بیماران مبتلا به لوپوس باید درمان مناسب را برای ترمیم سیستم ایمنی بدن از بدن برای کمک به بهبود سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه قبول کنند. در حال حاضر داروهای غربی نمیتوانند به این نتیجه برسند، اما درمان طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی می تواند به بیماران درمان بدون عوارض جانبی بیشتر کمک کند، اگر می خواهید بدانید که اطلاعات دقیق تر، با ما تماس بگیرید از طریق زیر پیام:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: